Bejelentés érkezett szerkesztőségünkhöz! Egy belvárosi galamb emelt panaszt fajtársai ellen. Levelében saját maguk mellett tüntetett, nem kis felháborodással. "Tisztelt Pécsi Búvár! A tegnapi nap folyamán elrepültem az Uráni Mozi előtt, és megdöbbenésemre saját fajom kigúnyolásának voltam a szemtanúja. Kérem szépen, én városomon belüli képviselőmhöz, a pávához fogok fordulni ez ügyben. Előre is elnézést kérek mindenkitől ha tévedek, lehet hogy a sertésinfluenza után tényleg visszatért a madárinfluenza. Vagy csak felújítják a mozit és tényleg festőruhás kőművesek szórakoztak ebédidőben?! Kérem szépen tele vagyok kérdésekkel, tessék nekem kibogozni ezt, mert lassan az az érzésem hogy csapatostul röpülünk el ebből a városból!" Kedves Galamb Úr! Aggodalomra semmi oka, információnk szerint nem történt semmi, kérjük legyen türelemmel míg folynak a városban a felújítások. Biztos csak pár kőműves szórakozott ebédidőben!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsibuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr801436373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krajcsika 2009.10.09. 09:21:00

Azalábbi hozzászólásomat A Cine Pécs blog oldalon nehezen teszik publikussá:

Kedves Bognár László!

Elég siralmas hogy a város ilyen, már bocsásson meg, de hozzá nem értő szakemberekkel csináltat egy filmfesztivált. Szerintem teret kellene adni olyan blogolóknak, akik Önnél sokkal jobban csinálják. Azt látom hogy megint a sógor, koma, jóbarát effektus működik a városban. Például a laborosok egy sokkal profibb, akár flash mob-ot is csináltak volna, szellemesebben, kreatívabban, esetleg 32 forinttal többet költve az öltözékükre. Szerintem az Üres Tér Társulatot senki nem tartja szakmailag semminek ebben a városban a fiatal művészek körében. Fantáziátlan, hozzánemértő és bennfentes a kis kapcsolataival, amit szerintem az új városvezetés 2010-re biztos vagyok benne hogy rendbetesz...

Csak Sok Szerencsét tudok kívánni...
Választ nem várok, leszarom hogy mit ír, ez a véleményem, ki is moderálhat, de máshol is megjelentetem...ennyi.

Baráti Üdvözlet, A Tüke Pécsről;

Kristóf

helloleo 2009.10.09. 12:48:00

Látom nem vagyok egyedül a problémával, az én hozzászólásaimat is törlik a CinePécs blogról.

Amikor megláttam a videót, azon gondolkodtam, vajon ki volt az, aki ezt az izét egy kb. 50 millából összehozott, amúgy jónak tűnő filmfesztivál promóciójaként kitette a világ szeme elé. Ki az aki miatt mint pécsi, szégyellnem kell magam?

Aztán megláttam a cinepécs oldalon, hogy a postoló azt gondolja, hogy ez bizony egy flashmob, meg hogy gerillamarketing (ja, ezekkel a szavakkal manapság tényleg lehet parasztot vakítani) és hogy az nagyon jól sikerült. Bennem akkor pattant el valami, amikor kiderült, az illető ultimate flashmob és gerillamarketing szakembernek képzeli magát, majd miután kicsit vitatkozni kezdtem vele, és kezdtem ráébreszteni hogy valójában lövése sincs a témához, kiderült hogy ő egyben az oldal moderátora is, mivel azóta nem tudok hozzászólni. :)

Én azt javaslom B. úrnak, hogy inkább nyűgözze le ezentúl is csak a sarki zöldségest a flashmob, blog, gerillamarketing és egyéb, a megrendelő számára jobbára ismeretlen, de jól csengő hívószavakkal, ők valószínűleg soha nem fognak rájönni, hogy maga mekkmester áll előttük.

A cinepécs (és egyéb pécsi rendezvények) szervezőinek pedig javaslom, szavazzanak meg egy havi összeget B. úrnak, melyért cserébe ő ígéretet tesz rá, hogy távol marad minden leendő városi rendezvény reklámozásától. Biztos vagyok benne, hogy megtérülne a befektetés.

pecsibuvar 2009.10.09. 13:29:05

@helloleo: Örülök véleményed hangoztatásának és egyet ne felejts el! Itt mindig elmondhatod, biztos nem szedjük le! Ha van javaslatod témában, esetleg írnál, szívesen fogadjuk. Kontakt: pecsibuvar@gmail.com

helloleo 2009.10.09. 13:39:29

Ja, és miután B. úr eliminálta a kritikát megfogalmazó kommenteket, és miközben már a nemtomhányadik oldal linkeli be a videót hogy más is röhögjön / szörnyülködjön, gerillaügyi főszakemberünk így sommázza az eseményeket a fesztivál blogján:

********************************

Bognár László Says:
október 9th, 2009 at 08:31

Örömmel jelzem, hogy ez a spot sikeres. Már kétszer annyian nézték meg az interneten, mint a fesztivál hivatalos spotját.

********************************

szerintem ez az ember nem ért valamit. viszont ha a jövőben szerepe lesz bármiféle olyan városi marketingtevékenységben, amelynek hatásai a városon túlra is elérnek, én disszidálok.

pecsibuvar 2009.10.09. 13:49:22

@helloleo: Ne aggódj. Kő keményen megírjuk!

helloleo 2009.10.09. 14:02:18

ha kellenek a törölt kommentek, szólj, lementettem őket - volt pár szakmabeli hozzászóló is.
süti beállítások módosítása